Om Jansson

Administrativ teamleder

Administrativ teamleder

Administrativ teamleder i Jansson Alarm

Er du en struktureret og engageret administrativ ”spillende træner”, der får ild i øjnene, når du hører ordene effektivitet, prioritering og ad hoc? Så kunne vi meget vel være din nye arbejdsplads.

Vi søger efter en administrativ teamleder, der ikke er bange for at tage fat.

Spørgsmål?

Kontakt adm. direktør Mark Vildbrad

En spillende træner med ild i øjnene

Som administrativ teamleder hos Jansson Alarm A/S vil du spille en central rolle i at udvikle og støtte vores administration og kundeservice. Det er en spillende træner, vi leder efter, for du skal trives i selv at sidde med CRM- og økonomisystemer, hjælpe dine kollegaer, når der er pres på kedlen, og især kunne hjælpe dem med at holde overblikket og prioritere.

Du vil arbejde tæt sammen med ledelsen og vores dygtige administrative medarbejdere for at sikre, at vores opgaver udføres med høj kvalitet og effektivitet. Jansson Alarm er en servicevirksomhed, og derfor er dagene her meget alsidige, og en to do-liste kan hurtigt ændre sig – det skal du trives i.

Vi går op i at bibeholde et fantastisk arbejdsmiljø, så vi søger dig, der vil være med til at skabe en arbejdsplads i særklasse.

Hvilke opgaver får du?

Som leder af vores administrative team, der varetager kundeservice og dialog med vores teknikere i marken, får du en yderst varieret hverdag. Dine arbejdsopgaver vil bl.a. være:

Hvilke kompetencer ønsker vi, du har?

Om du allerede i dag er leder i en administration, eller om du blot har masser af erfaring med administrative opgaver og kundeservice, er ikke så vigtigt for os. Det vigtigste er, at du har værdierne i orden, er god til mennesker, kan lede og er enormt struktureret. Derudover forventer vi, at du:

Det er en fordel, hvis du har erfaring med Navision og Dynamics 365, men det er ikke et krav.

Det kan du forvente af os

Hos Jansson er vores ambition at få så mange dygtige, engagerede og gode menneske med på holdet som muligt. Vi går op i at møde verden med et smil og med god samvittighed, og vi elsker at arbejde som et team.

Jansson er en solid, familiejet virksomhed, der i år kan fejre 128-års fødselsdag. Udover Jansson Alarm, som du kommer til at være en del af, rummer Jansson også Jansson El, Jansson Kommunikation samt IFACT. I alt er vi omkring 230 medarbejdere.

Her er højt til loftet, og der er masser af plads til personlig og faglig udvikling.

Vi ønsker et stærkt fællesskab på tværs af hele Jansson og tager initiativ til mange sociale aktiviteter og oplevelser sammen. Dertil hygger vi os i det daglige på kontoret, hvor tonen er let og uformel.

Arbejdsforhold

  • Du får din faste arbejdsplads på Dianavej 13 i Vejle, hvor vores hovedkontor ligger.
  • Fuldtidsstilling på 37 timer.
  • Løn forhandles individuelt.
  • I Jansson sætter vi en ære i udvikling – personligt såvel som fagligt. Derfor vil der være masser af muligheder for karrieremuligheder her.
  • Vi gør opmærksom på, at ansættelse hos Jansson Alarm A/S forudsætter en ren straffeattest.

Vil du være med på holdet?

Har du lyst til at være med på holdet, så send din ansøgning og dit CV inden 31. marts til adm. direktør Mark Vildbrad på mailadressen mvi@jansson.dk.

Bliver du inviteret til et videre forløb, kan du regne med, at der kan være op til fire samtaler og en opgave, hvor du skal præsentere en 100-dagesplan.

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at give Mark et kald på tlf. 72 46 84 23 mellem kl. 9-10 og 16-17 på hverdage. Kan du ikke komme igennem, så send gerne en mail, og Mark vender tilbage hurtigst muligt.

Mark-Vildbrad