Microsoft kontaktcenter
Levér intelligens, automatisering og effektivitet på tværs af kanaler via et Copilot-first-kontaktcenter, der fungerer sammen med eksisterende CRM systmer
Transformér jeres kundebetjening med Copilot
Nytænk serviceoplevelsen, og maksimer effektiviteten på tværs af alle kanaler.
Selvbetjening
Tilbyd selvbetjening på alle kanaler
Opret forbindelse via tale, sms, web, mobil, mail og sociale kanaler, mens du tilpasser interaktioner ved hjælp af CRM-data.
Gør digital selvbetjening endnu bedre
Reducer omfanget af opkald med engagerende, kontekstafhængige bots og virtuelle assistenter, der drives af generativ AI.
Tilbyd 24/7-365 selvbetjening via voice
Levér en moderne samtale-ISR, der genkender opkaldsformål og komplekse instruktioner.
Øg agenternes produktivitet
Skab kontakt til den rette medarbejdere i første forsøg
Opnå bedre løsningsrater med intelligent, samlet routing, der tildeler anmodninger i en hvilken som helst kanal til den bedst egnede agent.
Arbejd smartere med Copilot
Øg agentens produktivitet med foreslåede svar, samtaleoversigter og en universel grænseflade til videnschat.
Få et 360-graders overblik over kunder
Styrk servicemedarbejdere med en holistisk visning af hver kunde, herunder synspunktsanalyse, interaktionshistorik, emner og CRM-sagsdata.
Styrk supervisoren med de rette værktøjer
Giv supervisorer indsigt i igangværende sessioner, målepunkter for ydeevne og værktøjer, så de kan yde support, når det er nødvendigt.
Øget effektivitet
Samlet overblik over performance
Visualiser vigtige supportmålepunkter, og registrer nye tendenser med dashboards i realtid, historisk rapportering og Copilot-analyse.
Workforce Management (WFM) - Ressource styring
Gennemse agenternes færdigheder, kapacitet og allokering i næsten realtid. Opret forbindelse til eksisterende WFM-løsninger (Workforce Management).
Brug styrken i jeres data
Reducer datasiloer, og arbejd fra en enkelt sandhedskilde for alle interaktioner på tværs af kontaktcenteret med Microsoft Dataverse.
FAQ
- Kræver det at vi har Dynamics 365 i forvejen?
NEJ, Dynamics 365 Contact Center kan køre helt alane, men også ligges oven på Dynamics Customer Service, Salesforce, ServiceNow, Zendesk og andre CRM systemer samt databaser.
- Kan det bruges med Salesforce, ServiceNow, Zendesk eller andre CRM systemer?
JA , der er lavet connector til Salesforce, ServiceNow, Zendesk og en række andre CRM systmer.
- Skal man have Teams telefoni for at kunne bruge telefoni i kontaktcenteret?
NEJ, der er intet krav om Teams telefoni.
- Skal det installeres hos os?
NEJ, løsningen er en del af Microsoft 365 og drives 100% i skyen.
Erfaring med kontaktcenterløsninger
Regn med os hele vejen
Vi er ikke tilfredse, før du har en løsning, der fungerer perfekt hver dag. Derfor tager vi hånd om hele processen fra systemdesign og installation til overvågning og service. Og derfor er vores support altid klar til at hjælpe, hvis du har spørgsmål eller problemer. Kort sagt kan du altid regne med os, også efter det sidste stik er sat i.
Vi samarbejder med de bedste leverandører på markedet