Dynamics 365 Contact Center icon-support

Microsoft kontaktcenter

Levér intelligens, automatisering og effektivitet på tværs af kanaler via et Copilot-first-kontaktcenter, der fungerer sammen med eksisterende CRM systmer

Tag fat i os:

70 10 12 60

 

Transformér jeres kundebetjening med Copilot

Nytænk serviceoplevelsen, og maksimer effektiviteten på tværs af alle kanaler.

Selvbetjening

Tilbyd selvbetjening på alle kanaler

Opret forbindelse via tale, sms, web, mobil, mail og sociale kanaler, mens du tilpasser interaktioner ved hjælp af CRM-data.

Gør digital selvbetjening endnu bedre

Reducer omfanget af opkald med engagerende, kontekstafhængige bots og virtuelle assistenter, der drives af generativ AI.

Tilbyd 24/7-365 selvbetjening via voice

Levér en moderne samtale-ISR, der genkender opkaldsformål og komplekse instruktioner.

arrow Blive kontaktet vedr. Dynamics 365 Contact Center
D365CC 1.png

Øg agenternes produktivitet

Skab kontakt til den rette medarbejdere i første forsøg

Opnå bedre løsningsrater med intelligent, samlet routing, der tildeler anmodninger i en hvilken som helst kanal til den bedst egnede agent.

Arbejd smartere med Copilot

Øg agentens produktivitet med foreslåede svar, samtaleoversigter og en universel grænseflade til videnschat.

Få et 360-graders overblik over kunder

Styrk servicemedarbejdere med en holistisk visning af hver kunde, herunder synspunktsanalyse, interaktionshistorik, emner og CRM-sagsdata.

Styrk supervisoren med de rette værktøjer

Giv supervisorer indsigt i igangværende sessioner, målepunkter for ydeevne og værktøjer, så de kan yde support, når det er nødvendigt.

Øget effektivitet

Samlet overblik over performance

Visualiser vigtige supportmålepunkter, og registrer nye tendenser med dashboards i realtid, historisk rapportering og Copilot-analyse.

Workforce Management (WFM) - Ressource styring

Gennemse agenternes færdigheder, kapacitet og allokering i næsten realtid. Opret forbindelse til eksisterende WFM-løsninger (Workforce Management).

Brug styrken i jeres data

Reducer datasiloer, og arbejd fra en enkelt sandhedskilde for alle interaktioner på tværs af kontaktcenteret med Microsoft Dataverse. 

arrow Hør mere

FAQ

  • Kræver det at vi har Dynamics 365 i forvejen?

NEJ, Dynamics 365 Contact Center kan køre helt alane, men også ligges oven på Dynamics Customer Service, Salesforce, ServiceNow, Zendesk og andre CRM systemer samt databaser.

  • Kan det bruges med Salesforce, ServiceNow, Zendesk eller andre CRM systemer?

JA , der er lavet connector til Salesforce, ServiceNow, Zendesk og en række andre CRM systmer.

  • Skal man have Teams telefoni for at kunne bruge telefoni i kontaktcenteret?

NEJ, der er intet krav om Teams telefoni.

  • Skal det installeres hos os?

NEJ, løsningen er en del af Microsoft 365 og drives 100% i skyen.

 

Erfaring med kontaktcenterløsninger

  • forbrugerrådet.png
  • thansen.png
  • cancer.png
  • Arbejdstilsynet.png
  • Logo_MFVM_FVST.png
  • skanderborg.png
  • sdc.png
  • danskespil-logo.png
  • Cepheo logo.png
  • sønderborg.png

Regn med os hele vejen

Vi er ikke tilfredse, før du har en løsning, der fungerer perfekt hver dag. Derfor tager vi hånd om hele processen fra systemdesign og installation til overvågning og service. Og derfor er vores support altid klar til at hjælpe, hvis du har spørgsmål eller problemer. Kort sagt kan du altid regne med os, også efter det sidste stik er sat i. 

Thomas Bille.jpg

Vi samarbejder med de bedste leverandører på markedet

  • Microsoft UC partner - Jansson Kommunikation
  • MS copilot.png
  • SKI leverandør - Jansson Kommunikation