Mortalin

Vores kunder forventer at vi er lynhurtige til at tage telefonen

Mortalin er Danmarks største virksomhed inden for skadedyrsbekæmpelse og fødevaresikkerhed, og beskæftiger 130 medarbejdere fordelt på 3 lokationer.

Jnasson reference - Mortalin

A/S Mortalin

René Jensen har siden september 2003 haft ansvaret for økonomi og IT hos Mortalin, og han er slet ikke i tvivl om deres IT Strategi;

”Vi er gode til skadedyrsbekæmpelse, men IT lader vi eksperterne håndtere”

Det betød at Mortalin i 2004 valgte at samle deres 7 driftscentre i én samlet IP-telefoni løsning fra Jansson Kommunikation.

”Vi havde hørt at IP-telefoni var det nye, frække ord, og det skulle vi da bare i gang med. Jeg tror vi var nogle af pionererne i Danmark, så det var heller ikke helt uden øretæver at vi gik i gang”.

René Jensen, IT- & Økonomiansvarlig

Løsningen fra Jansson Kommunikation blev en outsourcet og centraliseret IP-telefoni løsning, som gør at kunderne får en hurtig og ensartet betjening uanset hvor de ringer hen.

”Siden hen har vi samlet alle vores aktiviteter i 2 driftscentre, hhv. i Jylland og på Sjælland. Vores løsning er blevet udbygget med et kontaktcenter, ligesom vi har et eksternt callcenter til at hjælpe os med at tage imod kunderne. Da en netværksleverandør pludselig gik konkurs, sprang Jansson’s netværksfolk til og hjalp med en midlertidig netværksinfrastruktur på en hurtig og professionel måde”, fortæller René.

”Jeg betrager ikke Jansson som en leverandør, men mere som kolleger der kender og driver vores telefoni-løsning. De er på 11. år en del af vores organisation og jeg var ikke i tvivl om at det var Jansson der skulle stå for den opgradering vi netop har sat i værk”

Jansson - Unify & TotalView

Faktaboks

Mortalin A/S beskæftiger 130 medarbejdere fordelt på 3 lokationer, og besidder CEPA certificeret ekspertise inden for skadedyrsbekæmpelse og fødevaresikkerhed.

Jansson Kommunikation leverer: 

  • Landsdækkende telefoni-løsning | Unify
  • Outsourcet og serverbaseret IP-løsning
  • Mobilintegration
  • PC baseret omstilling | Totalview
  • Kontaktcenter med statistik | Agile
  • Netværkskonfiguration ifm. telefoni