Projektleder til Jansson Kommunikation

Projektleder

Er du en alsidig projektleder, der brænder for projektledelse, og kender du projektlederens rolle? Er du god til at skabe relationer? Vil du være med til at styre en masse spændende projekter godt i mål? Så er det måske dig, vi leder efter.

Spørgsmål?

Kontakt direktør Thomas Jacobsen: 

72 46 87 00

Thomas Bille.jpg

Bliv vores nye projektleder

Vil ud være med til at styre en masse spændende projekter godt i mål.

Jansson oplever en stor tilgang af kunder og projekter, hvorfor vi har brug for endnu en stærk projektleder til projektteamet.

Med reference til virksomhedens direktør, vil du indgå i et ambitiøst team, som har rygende travlt med en masse spændende projekter indenfor særligt Unified Communications- og Kontaktcentre projekter.

Du bliver del af et stærkt konsulent team hvor du kommer til at eje og lede en række projekter hos eksisterende samt nye kunder.

Du er med til at vi opnår vores ambitiøse vækstmål

Ejerskab og høj involvering er nøgle i rollen, og du kommer til at være driver på egne projekter med sparring fra øvrig projektledelse. Du lever og ånder for at det definerede projekt-scope leveres indenfor aftalte rammer. Du følger ting helt til dørs. Samtidig kommer du sandsynligvis med tung erfaring i form af best-practice leverancemodeller og processer som vi alle kan gøre gavn af.

Dine arbejdsopgaver vil bl.a. involvere at:

  • Sikre proaktiv mitigering i tilfældet at projektets planer, budget eller kvalitet skrider
  • Værne om projekt formål, og nedbryde til taktisk/logisk projektplan, med tilstrækkelige produktpakker
  • Værne om projektets scope i forhold til aftalte rammer, dokumentation mv.
  • Levere benhårdt ejerskab og daglig styring af projektleverancerne for at sikre vi når i mål
  • Sikre fælles kommunikation og forståelse på tværs af teams, leverandører, partnere og interessenter
  • Organisere og planlægge afhængigheder på tværs af projektets parter
  • Sikre afhængigheder mellem leverancer er afklarede med klart definerede roller og ansvar
  • Sikre at leverandører tillige følger fælles processer for udvikling, tidsregistrering, forecasting mv.

Din baggrund

  • Du har forretningsforståelse og ligeledes IT-forståelse fra et forretningsperspektiv, og kan sikre en succesfuld implementering af IT i de forskellige forretningsenheder, med fokus på KPI’er for projektet
  • Generelt er du meget hjemmevendt i projekttrekanten og forstår dig på eksekvering, effektive processer mv.
  • Du har sandsynligvis 3 år+ erfaring som projektleder, product owner, IT-konsulent eller tilsvarende
  • Du forstår dig på agile/lean arbejdsgange såvel som ressource- og kapacitetsplanlægning
  • Du er en dygtig kommunikator, som formår at omsætte det, brugerne oplever og efterspørger til et højt teknisk niveau i opgavebeskrivelser
  • Hvis du har erfaring med implementering af Unified Communications- og Kontaktcenter løsninger, vil dette være en fordel.
MicrosoftTeams-image.png

Sådan søger du stillingen

Har du lyst til at være med på holdet, så send din ansøgning og CV til Jansson Kommunikation på mailadressen job@jansson.dk.

Yderligere oplysninger om jobbet fås ved henvendelse til:

Thomas Thorup Jacobsen
Direktør
ttj@jansson.dk
+45 72 46 87 00

Om Jansson Kommunikation

Jansson Kommunikation A/S er en anerkendt IT-virksomhed med speciale inden for Modern Workplace, UC/Kontaktcenter, Security & Infrastruktur. Virksomheden er en del af Jansson Gruppen A/S, der også har forretningsbenene Jansson Alarm A/S, Jansson El A/S samt IFACT A/S.

Hele organisationens 220 ansatte beskæftiger sig med tekniske løsninger indenfor el-, alarm- og kommunikationsområdet – heraf har omkring 50 medarbejdere deres daglige gang i Jansson Kommunikation.

Jansson Kommunikation er kendt for sine sammenhængende løsningstilbud – med både standard IT, cloud og UC/teleydelser. Man gør en dyd ud af at binde tjenester sammen i hele og moderne løsninger, så kunden kan fokusere på egen forretning. Derudover er virksomheden god til abonnementsbaserede leverancer og på den måde vant til at servicere og ”passe på” kunder.

 

Virksomhedens grundlag

Jansson Kommunikation har en mission om: ”At gøre vores kunder bedre med de rette løsninger inden for IT & Kommunikation”.

Det vil man med udgangspunkt i følgende strategi og mål:

  • Vækst i IT ydelser
  • Digitalisering
  • Retention – kundefastholdelse – skabe proaktiv service i stedet for reaktiv

Som ny projektleder bliver du en del af en familieejet virksomhed med solide dyder. Arbejdskulturen er konkurrencepræget, men miljøet er stadig uformelt og kendetegnet ved, at der er højt til loftet, og der løftes i flok.

Virksomheden samler på medarbejdere, der både mestrer det faglige til perfektion, og som går til opgaven med den rigtige indstilling. Det handler bl.a. om at kunne sætte sig ind i de særlige udfordringer, kunden står med – ud fra de basale dyder som flid, dygtighed og god opførsel. Det man hos Jansson med ét ord kalder samvittighedsfuld.

Jansson Gruppen