Samwin Contact Center konsulent

Jansson Kommunikation søger to Samwin Contact Center konsulent

Jansson Kommunikation oplever stor vækst og søger derfor to nye kollegaer til en spændende og udfordrende stilling som Samwin Contact Center konsulent.

Kom med på vores digitale rejse

Jansson's Samwin Contact Center team har rygende travlt og oplever en massiv kundetilgang. Derfor søger vi nu flere kollegaer til at støtte op om både vores nuværende kunder og alle de nye spændende kunder.

Operatøruafhængig cloud-baseret kontaktcenter med webbaseret- og mobile klienter

Samwin Contact Center er en unik kontaktcenterplatform, som samler hele virksomhedens interne og eksterne kommunikation i én løsning med integration til traditionelle PBX, Microsoft Teams, REN mobil løsninger, samt øvrige forretningsapplikationer som CRM, ERP mv.

Du vil komme til at være en del af vores Samwin Team, der arbejder fra alle landsdele. Som Samwin Contact Center konsulent vil du være med til, at skabe Danmarks bedste kundeoplevelser. Du kommer til at arbejde med implementering af nye moderne kontaktcenter løsninger til offentlige og private organisationer, samt udvikling af eksisterende kunders løsninger.

Sammen med teamet vil du komme til at arbejde med mange spændende kunder, bl.a. Staten, Styrelser, Kommuner og private virksomheder. Du vil have reference til vores COO.

Stillingen kan placeres i Brøndby eller Vejle afhængig af den rette kandidat.

 

 

Thomas Bille.jpg

Din profil

Med minimum 3 års erfaring med implementering-, drift- og support af kontaktcenterløsninger, forstår du at sætte dig ind i kundens forretning og kan hjælpe dem med at give deres kunder en god service.

Herudover forventer vi at du er:

  • Løsningsorienteret
  • Proaktiv og ser muligheder
  • Systematisk i din arbejdsform
  • Samarbejdsorienteret
  • God til at eksekvere

Det er er fordel hvis du har erfaring med:

  • Kontaktcenterløsninger (Anywhere365, Zylinc, Miralix, Competella eller lignende)
  • Microsoft infrastruktur (Office365, Teams mv.)
  • Session Boarder Controller

 

PBA employerbranding3.jpg

Bliv en del af holdet hos Jansson Kommunikation

Jansson Kommunikation har en mission om: ”At gøre vores kunder bedre med de rette løsninger inden for IT & Kommunikation”. 

Det vil man med udgangspunkt i følgende strategi og mål: 

  • Vækst i IT-ydelser
  • Digitalisering
  • Retention – kundefastholdelse – skabe proaktiv service i stedet for reaktiv
  • Nedbryde silo mellem UC og IT

Som ny Samwin Contact Center konsulent bliver du en del af en familieejet virksomhed med solide dyder. Arbejdskulturen er konkurrencepræget, men miljøet er stadig uformelt og kendetegnet ved at der er højt til loftet, og der løftes i flok. 

Virksomheden samler på medarbejdere, der både mestrer det faglige til perfektion, og som går til opgaven med den rigtige indstilling. Det handler bl.a. om at kunne sætte sig ind i de særlige udfordringer, kunden står med – ud fra de basale dyder som flid, dygtighed og god opførsel. Det man hos Jansson med ét ord kalder samvittighedsfuld

Ledige stillinger: 2

Opstart: Hurtigst muligt - vi er klar til at tage imod dig allerede nu.

Arbejdssted: Brøndby eller Vejle.

Jansson medarbejder og arbejdsglæde
Jansson Vejle.JPG

Om Jansson Kommunikation

Jansson Kommunikation A/S er en anerkendt IT-virksomhed med speciale inden for Modern Workplace, UC/Kontaktcenter, Security & Infrastruktur. Virksomheden er en del af Jansson Gruppen A/S, der også har forretningsbenene Jansson Alarm A/S, Jansson El A/S og IFACT A/S.

Hele organisationens 220 ansatte beskæftiger sig med tekniske løsninger indenfor el-, alarm- og kommunikationsområdet – heraf har omkring 50 medarbejdere deres daglige gang i Jansson Kommunikation. 

Jansson Kommunikation er kendt for sine sammenhængende løsningstilbud – med både standard IT, cloud og UC/teleydelser. Man gør en dyd ud af at binde tjenester sammen i hele og moderne løsninger, så kunden kan fokusere på egen forretning. Derudover er virksomheden god til abonnementsbaserede leverancer og på den måde vant til at servicere og ”passe på” kunder.

Er du den, vi står og mangler?

Giv vores salgschef, Claes Frederiksen, et kald på tlf. 88 44 08 35 eller send dit CV og ansøgning til cfr@jansson.dk.

Vi ser frem til at høre fra dig.