Supporter til Samwin kontaktcenter

Jansson Kommunikation søger Supporter til Samwin kontaktcenter

Jansson Kommunikation oplever stor vækst og søger derfor endnu en ny kollega til en spændende og udfordrende stilling som supporter i vores Samwin team.

Vi lever af tilfredse kunder...

... og dem får vi heldigvis flere af!

Derfor søger vi en udadvendt supporter til vores Samwin kontaktcenter team, der brænder for at levere en verdensklasse service til vores nuværende og fremtidige kunder.

Operatøruafhængig cloud-baseret kontaktcenter med webbaseret- og mobile klienter

Samwin kontaktcenter er en unik kontaktcenterplatform, som samler hele virksomhedens interne og eksterne kommunikation i én løsning med integration til traditionelle PBX, Microsoft Teams, REN mobil løsninger, samt øvrige forretningsapplikationer som CRM, ERP mv.

Du vil komme til at være en del af vores Samwin Team, der arbejder fra alle landsdele. Som Supporter i Samwin teamet vil du være med til, at skabe Danmarks bedste kundeoplevelser. Du kommer til at arbejde med support og drift af moderne kontaktcenter løsninger til offentlige- og private organisationer, samt udvikling af eksisterende kunders løsninger.

Samwin teamet arbejder i dag med en række Kommuner, Staten, Styrelser samt en masse spændende private virksomheder.

Du vil have reference til vores COO.

Stillingen kan placeres i Brøndby eller Vejle afhængig af den rette kandidat.

Thomas Bille.jpg

Din profil

Med minimum 3 års erfaring med drift- og support af kontaktcenterløsninger, forstår du at sætte dig ind i kundens forretning og kan hjælpe dem med at give deres kunder en god service.

Herudover forventer vi at du er:

  • Løsningsorienteret
  • Proaktiv og ser muligheder
  • Systematisk i din arbejdsform
  • Samarbejdsorienteret
  • God til at eksekvere

Det er er fordel hvis du har erfaring med drift og support af:

  • Kontaktcenterløsninger (Anywhere365, Zylinc, Miralix, Competella eller lignende)
  • Microsoft infrastruktur (Office365, Teams mv.)
  • Session Border Controller

 

PBA employerbranding3.jpg

Bliv en del af holdet hos Jansson Kommunikation

Jansson Kommunikation har en mission om: ”At gøre vores kunder bedre med de rette løsninger inden for IT & Kommunikation”. 

Det vil man med udgangspunkt i følgende strategi og mål: 

  • Vækst i IT-ydelser
  • Digitalisering
  • Retention – kundefastholdelse – skabe proaktiv service i stedet for reaktiv
  • Nedbryde silo mellem UC og IT

Som ny Samwin Contact Center konsulent bliver du en del af en familieejet virksomhed med solide dyder. Arbejdskulturen er konkurrencepræget, men miljøet er stadig uformelt og kendetegnet ved at der er højt til loftet, og der løftes i flok. 

Virksomheden samler på medarbejdere, der både mestrer det faglige til perfektion, og som går til opgaven med den rigtige indstilling. Det handler bl.a. om at kunne sætte sig ind i de særlige udfordringer, kunden står med – ud fra de basale dyder som flid, dygtighed og god opførsel. Det man hos Jansson med ét ord kalder samvittighedsfuld

Ledige stillinger: 1

Opstart: Hurtigst muligt - vi er klar til at tage imod dig allerede nu.

Arbejdssted: Brøndby eller Vejle.

Jansson medarbejder og arbejdsglæde
Jansson Vejle.JPG

Om Jansson Kommunikation

Jansson Kommunikation A/S er en anerkendt IT-virksomhed med speciale inden for Modern Workplace, UC/Kontaktcenter, Security & Infrastruktur. Virksomheden er en del af Jansson Gruppen A/S, der også har forretningsbenene Jansson Alarm A/S, Jansson El A/S og IFACT A/S.

Hele organisationens 220 ansatte beskæftiger sig med tekniske løsninger indenfor el-, alarm- og kommunikationsområdet – heraf har omkring 50 medarbejdere deres daglige gang i Jansson Kommunikation. 

Jansson Kommunikation er kendt for sine sammenhængende løsningstilbud – med både standard IT, cloud og UC/teleydelser. Man gør en dyd ud af at binde tjenester sammen i hele og moderne løsninger, så kunden kan fokusere på egen forretning. Derudover er virksomheden god til abonnementsbaserede leverancer og på den måde vant til at servicere og ”passe på” kunder.

Er du den, vi står og mangler?

Giv vores COO, Betty Nyborg Christensen, et kald på tlf. 72 46 87 03 eller send dit CV og ansøgning til bnc@jansson.dk

Vi ser frem til at høre fra dig.