Økonomiassistent

En økonomiassistent, der brænder for at yde høj service både intent og eksternt

Vi søger en udadvendt økonomaassistent, der vil være med til at yde den bedste service for vores kunder, leverandører samt alle vores kollegaer i Jansson Gruppens driftsselskaber.

Vil du have en plads i vores økonomiteam? Så læs videre her.

Spørgsmål?

Kontakt økonomichef Karsten Ørbech:

40 17 37 43

Bliv en del af vores centrale økonomiafdeling

Økonomiafdelingen i Jansson Gruppen er en shared service, der består af tre medarbejdere samt en økonomichef. Lige nu søger vi dig, der har en kontor- eller økonomiuddannelse, og som er klar på nye udfordringer.

Vi er et team, der vægter præcision og effektivitet højt i vores arbejde – og så skal der altid være tid og plads til et godt grin, assistance til kollegaerne eller udvikling og optimering af vores administrative procedure.

Vil du forsætte din udvikling?
Hos Jansson betyder optimering af vores arbejde meget, men også udvikling af vores medarbejdere. Vi skubber lidt til traditionerne og ”sådan har vi altid gjort” og tror på, at vi med løbende digitalisering og optimering kan være med til at flytte forretningen i Jansson Gruppens driftsselskaber. 

Digimesse2023.rab.cfr.jpg
JA1.jpg

Hvilke opgaver får du?

Du kommer til at varetage alle opgaver, der er forbundet med debitor/kreditorområdet for Jansson Gruppens driftsselskaber herunder

  • Behandling af indkomne kreditorfakturaer – herunder betaling
  • Afstemning af kreditorkontoudtog og håndtering af henvendelser til/fra leverandører
  • Optimering og digitalisering af håndteringen af kreditorfakturaer
  • Ad hoc fakturering af kunder i driftsselskaberne
  • Inddrivelse af udestående fordringer herunder dialog med eksternt inkassobureau
  • Håndtering af henvendelser fra kunder samt assistance til Jansson Gruppens driftsselskaber
  • Backup for dine kollegaer i økonomiafdelingen

Hvilke kompetencer ønsker vi, du har?

  • Du har en bred erfaring indenfor bogholderi og regnskab eller har siddet i en lignende stilling

  • Du er udadvendt, kommunikativ og deler gerne din viden med andre

  • Du arbejder struktureret og koncentreret med dine opgaver, men kan samtidig håndtere løbende interne og eksterne henvendelser

  • Du har et veludviklet servicegen, er positiv og har et godt humør

  • Du er erfaren IT-bruger og har måske erfaring med Dynamics NAV (Dynamics 365 Business Central), da digitalisering spiller en betydelig rolle
10803---Jansson---Award-Show-2019---015.jpg
thumbnail.jpeg

Det kan du forvente af os

Hos Jansson er vores ambition at få så mange dygtige, engagerede og gode menneske med i klubben som muligt. Vi går op i at møde verden med et smil og med god samvittighed, og vi elsker at arbejde som et team.

Jansson er en solid, familiejet virksomhed, der i år kan fejre 127 års fødselsdag. Jansson Gruppen rummer Jansson El, Jansson Alarm, Jansson Kommunikation samt IFACT. I alt er vi omkring 230 medarbejdere. Her er højt til loftet, og der er masser af plads til personlig og faglig udvikling.

Vi ønsker et stærkt fællesskab på tværs af hele Jansson og tager initiativ til mange sociale aktiviteter. Bl.a. skåler vi weekenden ind i fredagsbaren og afholder padelturneringer.

Vi ønsker ansættelse snarest muligt, men venter gerne på den rigtige person. Vi tilbyder løn efter kvalifikationer, en god pension og sundhedsforsikring samt fleksible arbejdstider.

Dit faste arbejdssted bliver på Dianavej i Vejle, og du refererer direkte til økonomichefen.

Vil du være med på holdet?

Har du lyst til at være med på holdet, så send din ansøgning og CV til økonomichef Karsten Ørbech på mailadressen kob@jansson.dk

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at give Karsten et kald på tlf. 40 17 37 43