Jansson Gruppen
Nye teknologier, nye lovkrav og ikke mindst nye forventninger fra kunderne holder os på stikkerne hver eneste dag. Vi stræber efter at opgradere vores kompetencer løbende, så vi altid er på omgangshøjde med udviklingen – og kan se, hvad der er på vej. Dit udbytte er fremtidssikrede løsninger, som styrker din virksomheds konkurrencekraft. Og som kan udvikles i takt med, at virksomheden vokser og kræver nye værktøjer.
Behøver vi nævne, at vores kvalitetssikring naturligvis er ISO 9001-certificeret?
Vi tager din driftssikkerhed alvorligt
Vores mål er, at du får mest muligt ud af de løsninger, vi installerer hos dig. Dit projekt har således højeste prioritet, indtil alt fungerer perfekt. Og vores kompetente support og beredskab er klar til at hjælpe, hvis du måtte få brug for os. Læs mere om vores kompetencer her:
Også i morgen...
Du kan regne med Jansson. Siden 1897 har vi arbejdet efter principperne om flid, dygtighed og god opførsel – og det bliver vi ved med. Hvis du har lyst, kan du tage et hurtigt kig gennem Jansson's historie.
Code of Conduct
I Jansson arbejder vi ud fra bestemte retningslinjer, som beskriver, hvordan vi driver vores forretning. Herunder vores etiske adfærdskodeks over for kunder, samarbejdspartnere og kolleger. Det har vi samlet i vores Code of Conduct.