Hurtig og korrekt omstilling af virksomhedens kunder og partnere
Med et moderne omstillingsbord, får jeres brugere i omstillingen et værktøj der er med til at forbedre og effektivisere virksomhedens service, internt som eksternt. Vælg Jansson Kommunikation som partner og få tilfredse medarbejdere og kunder.
Hurtigt overblik over hele organisationen
Samwin omstillingsbord giver brugerne et hurtigt og komplet overblik over hele organisationen, med data fra jeres egne systemer og databaser, herunder:
- Medarbejderinformationer fra Microsoft Active Directory
- Kalender status fra Microsoft 365 / Exchange
- Teams status fra Microsoft 365
- Mobil status fra TDC / Telenor / Telia / 3 / Uni-Tel
- Telefoni status fra Avaya / Cisco / Mitel / Unify / Teams / Skype
Alt i alt et godt værktøj til at stille kald korrekt om i virksomheden
Se brugernes kalender
Omstillingen får et nemt og overskueligt overblik over brugernes kalender, med mulighed for forskellige visninger:
- Dagens aftaler (vist som Outlook)
- Ugens aftaler (vist som Outlook
- Månedens aftaler (vist som Outlook)
- Agenda (vist i liste)
Send e-mail og SMS direkte fra omstillingsbordet
I omstillingen kan hurtigt og nemt sendes beskeder via e-mail og SMS. Beskederne indeholder information om det indkomne kald, så brugeren i omstillingen ikke selv skal taste andet end eventuelle noter.
Prædefinerede beskeder
Beskederne sættes op med information om det indkomne kald, så brugeren i omstillingen ikke selv skal taste andet end eventuelle noter.
Kundevendte SMS'er
Der kan også laves standard SMS beskeder, som kan sendes til kunden. Eksempel: Kørselsvejledning, Parkeringsinformationer, henvisning til selvbetjening online - Det er kun fantasien der sætter grænser
Webagent - 100% browserbaseret
Med Samwin webagent kan brugere vælge en bred vifte af indhold fra foruddefinerede moduler og designe grænsefladen individuelt.
Har du særlige krav? Vi udvikler moduler migrerer disse hurtigt og effektivt i nye byggeklodser.
Webagenten kan tilpasses de forskellige typer opgaver agenterne løser.
Leverancemodeller der passer en hver
Samwin kontaktcenter kan leveres i:
- Eget datacenter
- Microsoft Azure
- Jansson Cloud
Funktionalitet er ens, uanset hvor løsningen skal driftes fra!
Erfaring med omstillingsbord
Regn med os hele vejen
Vi er ikke tilfredse, før du har en løsning, der fungerer perfekt hver dag. Derfor tager vi hånd om hele processen fra systemdesign og installation til overvågning og service. Og derfor er vores support altid klar til at hjælpe, hvis du har spørgsmål eller problemer. Kort sagt kan du altid regne med os, også efter det sidste stik er sat i.
- God kundeservice
- Mobilitet
- Høj effektivitet
- Driftsikkerhed
- Trafik besparelser
- Video, chat og telekonferencer
- Fleksibilitet med mange udvidelsesmuligheder
Vi samarbejder med de bedste leverandører på markedet