Kontaktcenter icon-unified

Bedre og mere effektiv kundeservice med kontaktcenter

Med et moderne kontaktcenter, får jeres medarbejder et værktøj der er med til at forbedre og effektivisere virksomhedens service, internt som eksternt. Vælg Jansson Kommunikation som partner og få tilfredse medarbejdere og kunder.

Tag fat i os:

70 10 12 60

 

Book demo:

Lad kunderne opleve jeres professionalisme

En moderne kontaktcenterløsning

Moderne kontaktcentre er meget mere end en supportløsning. Aldrig har konkurrencen været større og med det, er service vigtigere end nogensinde før, da det er det sidste konkurrenceparameter.

Integrer forretningsapplikationer som CRM, for at klæde medarbejderen bedst muligt på til at yde en exceptionel kundeservice.

Vi kan levere alle relevante kundedata og kraftfulde interaktionsmuligheder til internt- og ekstern kundeservice.

Integrationer til Mobil-, Microsoft Teams samt 3. parts telefoniløsning.

Webagent - 100% browserbaseret

Med Samwin webagent kan brugere vælge en bred vifte af indhold fra foruddefinerede moduler og designe grænsefladen individuelt. 

Har du særlige krav? Vi udvikler moduler migrerer disse hurtigt og effektivt i nye byggeklodser.

Webagenten kan tilpasses de forskellige typer opgaver agenterne løser.

webagent.png

Mobil agent

Med Samwin mobil agenten til iOS og Android, kan agenter nu også være med i kontaktcenteret mens de er på farten.

Mobilklienten giver brugerne mulighed for at gøre alle ting på farten, såsom at logge ind eller ud af kontaktcentret samt angive tilgængelighed.

Følg med i hvordan det går i kontaktcenteret

Med Samwin grafana, får I mulighed for at følge performance i kontaktcenteret. Realtids overblikket sættes op til:

  • Agent (se hvordan agenten selv performer)
  • Teamleder (se hvordan en gruppe agenter performer)
  • Wallboard (smid realtidsdata op på storskærm)

Jansson opsætter standard wallboards. 

samwinreports.png

Historisk rapportering

Samwin Analysis Services giver jer mulighed for at lave rapporter på performance i kontaktcenteret, herunder:

  • Agent statistik
  • Agent gruppe statistik
  • Kø statistik
  • Kø gruppe statistik
  • Kapacitets statistik
  • SIP trunk statistik
  • Vugge-til-grav statistik
  • Og meget mere

Rapporterne kan genereres manuelt, eller sættes op til automatisk at sendes til forud defineret e-mails.

Alt data lagres i SQL database og kan behandles via:

  • Samwin Analysis Services
  • SQL Reporting Services
  • Eksporteres til jeres datawarehouse
  • Microsoft Power BI
arrow Power BI rapport

Leverancemodeller der passer en hver

Samwin kontaktcenter kan leveres i:

  • Eget datacenter
  • Microsoft Azure
  • Jansson Cloud

Funktionalitet er ens, uanset hvor løsningen skal driftes fra!

JanssonCloud logo.png

Erfaring med kontaktcenterløsninger

  • forbrugerrådet.png
  • thansen.png
  • cancer.png
  • Arbejdstilsynet.png
  • UCL.png
  • Logo_MFVM_FVST.png
  • skanderborg.png
  • sdc.png
  • allerød.png
  • danskespil-logo.png
  • Cepheo logo.png
  • sønderborg.png

Regn med os hele vejen

Vi er ikke tilfredse, før du har en løsning, der fungerer perfekt hver dag. Derfor tager vi hånd om hele processen fra systemdesign og installation til overvågning og service. Og derfor er vores support altid klar til at hjælpe, hvis du har spørgsmål eller problemer. Kort sagt kan du altid regne med os, også efter det sidste stik er sat i. 

  • God kundeservice
  • Mobilitet
  • Høj effektivitet
  • Driftsikkerhed
  • Trafik besparelser
  • Video, chat og telekonferencer
  • Fleksibilitet med mange udvidelsesmuligheder

 

ms-teams.jpg

Vi samarbejder med de bedste leverandører på markedet

  • samwin-logo.png
  • Totalview Partner - Jansson Kommunikation