Unified Communications icon-unified

Bare kommunikation altid havde været så let

Unified Communications [UC] er fremtiden og kan blive en stor gevinst for din virksomhed. Unified Communications handler om at samle og strømline al virksomhedens kommunikation i én intelligent og skalerbar løsning, der både sparer ressourcer og øger effektiviteten.

Lad os slutte telefonstikket til din UC-løsning

Sluk for din traditionelle telefoniløsning, og lad vores specialister samle al din kommunikation med Unified Communications! 

Vi har etableret kommunikationsløsninger gennem mange år og besidder en omfattende praktisk viden. Vi ved fx hvordan jeres hovednummer, ringegrupper, velkomstsvar mv. skal designes for at virke bedst. Vores erfaring er med til at sikre dig, at din løsning er gennemtænkt og velfungerende fra dag ét.

Jansson Kommunikation - Telefoni og UC.jpg

Finder den person, du vil i kontakt med

Før UC kontaktede man enheder. Ville du have fat i Jens, ringede du måske til hans direkte nummer. Svarede han ikke, prøvede du mobilen. Til sidst sendte du måske en mail.

Med UC kommunikerer man fra person til person – uafhængigt af, hvilken enhed man lige er tilgængelig på. Med eksempelvis Skype for Business tjekkes en kollegas “presence” og skaffer dig kontakt ved at integrere kommunikationskanaler som fx:

  • Mobiltelefoni
  • Chat og videochat
  • Telefonmøde
  • Webinar
  • Videomøde
  • Skærmdeling og fildeling
  • IP-telefoni

Telefoni og Skype i én smart løsning

Skrot dit telefonsystem og få al din kommunikation samlet i Microsoft Skype for Business. Det vil gøre hverdagen nemmere for medarbejderne, og kunderne vil opleve et forenklet og professionelt setup – uanset om kommunikationen foregår via almindelig telefoni, chat, videoopkald, onlinemøde eller fil- og skærmdeling.

Skype for Business rummer utallige udvidelsesmuligheder, og er bygget til at vokse med virksomheden. Overvej fx kontaktcenter-software, der med “skill based routing” hjælper kunden hen til den supportmedarbejder, der bedst kan hjælpe. Dét er god service.

Vi er eksperter i at integrere telefonsystemer med Skype for Business, baseret på vores mange års erfaringer med telefoniløsninger. Fx mobilintegration, callflows, ringegrupper, IP, SIP mv.

UC - skype for Business.png

Specialistviden du ikke finder mange steder

Vi kan koble virksomhedens kerneapplikationer til Unified Communications. UC kan bl.a. opdatere CRM-systemet efter et kundeopkald, således at det automatisk registreres, hvem der har talt med kunden og hvornår. Tag en snak med os om de mange muligheder!

Vi anvender kun de bedste teknologier og leverandører

  • Skype for Business - Jansson Kommunikation
  • Unify partner - Jansson Kommunikation
  • Sonus Partner - Jansson Kommunikation
  • AVAYA Edge Diamond.png
  • Microsoft partner - Jansson Kommunikation