Jansson Kommunikation
Events
Se og tilmeld dig vores løbende virtuelle og fysiske events
Er du nysgerrig på vores løsninger eller bare interesseret i at høre om, hvad der sker indenfor kundeservice, AI og kommunikationsløsninger?
Følg med her, hvor vi ligger alle vores events op, og tilmeld dig.
Tag fat i os
Fremtidens kundeservice: AI og selvbetjening med Microsoft Dynamics 365 Contact Center (Vejle/Brøndby)
Varighed: 2 timer | Format: Inspiration og demonstration | Pris: Gratis
Kundeservice er under forandring – og fremtiden er digital, personlig og intelligent. På dette 2-timers inspirationsevent stiller vi skarpt på, hvordan danske virksomheder kan tage næste skridt mod mere effektiv, datadrevet og kundevenlig support ved hjælp af Microsoft Dynamics 365 Contact Center.
Du får:
- Inspiration til fremtidens kundeoplevelse
Hvor bevæger markedet sig hen, og hvordan følger du med? - Indblik i AI og automatisering
Se, hvordan kunstig intelligens kan forbedre svartider, forudse kundebehov og styrke medarbejderne. - Hands-on demo af Dynamics 365 Contact Center
Vi viser, hvordan platformen samler kommunikationskanaler, giver overblik og skaber værdi – både for kunden og medarbejderen. - Selvbetjening og digitale touchpoints
Lær hvordan du reducerer belastningen på supporten og samtidig forbedrer kundeoplevelsen.
Hvem bør deltage?
CX-ansvarlige, kundeserviceledere, IT-chefer og andre beslutningstagere, der ønsker at fremtidssikre deres kundeservice med moderne teknologier og intelligente løsninger.
Hvor holdes eventet?
Vejle:
Den 14. maj 2025
Kl. 10.00 – 12.00
Sted: Jansson, Dianavej 13, 7100 Vejle
Brøndby:
Den 10. juni 2025
Kl. 10.00 – 12.00
Sted: Jansson, Kirkebjerg Allé 86, 2605 Brøndby
Pris: Gratis