Jansson er stolt leverandør til det offentlige Danmark
Som fast leverandør til det offentlige Danmark, er Jansson med på de relevante SKI aftaler.
- 02.22 IT drift
- 02.06 Standard Software
- 02.70 AV Løsninger
- 50.07 Unified Communications- og telefoniprodukter
SKI 50.07 - Unified Communications- og telefoniprodukter
Kort om aftalen
Du skal bruge delaftale 1, hvis du har brug for at indkøbe Unified Communications- og telefoniprodukter. På basis af sortimentet skal der kunne dannes løsninger, som kan tilbydes ved gennemførsel af miniudbud, baseret på dit konkrete behov.
Sortiment
Delaftalen har et omfattende sortiment med de gængse produktmærker. Det betyder for dig, at du i vidt omfang kan købe udstyr, der passer ind i din nuværende teknologiske platform.
- Unified Communications
- PBX
- Omstillingsfunktionalitet
- Kontaktcenterfunktionalitet
- Videokonference
- Videoovervågning
- Headsets
- DECT
- Cloudbaseret Unified Communications
- Cloudbaseret kontaktcenter
- Cloudbaseret videokonference
- Cloudbaseret Mobile Device Management
SKI 02.06 - Standard software
Kort om aftalen
02.06 Standardsoftware er et dynamisk indkøbssystem, hvor du kan købe software og ydelser relateret til den købte software.
Du kan således både gentegne dine eksisterende licenser og indgå vedligeholdsaftaler på software, som du har i forvejen. Derudover kan du købe ny software. Du kan købe alle typer af løsninger, dvs. både on-premise løsninger og cloudbaserede løsninger i systemet.
I det dynamiske indkøbssystem er der ikke et fast sortiment. Jansson kan derfor tilbyde dig den løsning, som bedst modsvarer de krav, du har til indkøbet, på baggrund af deres fulde sortiment.
Sortiment
- Standardsoftware
- Support- og vedligeholdsaftaler
- Installation, implementering og konfiguration
- Undervisning relateret til software
- Rådgivning relateret til software
Eksempler på standart software
- Samwin
- Ribbon
- Totalview
- Microsoft
- Skykick backup
SKI 02.22 - IT drift
Kort om aftalen
På aftalen kan du købe it-drift og relaterede services, og sortimentet favner derfor både den traditionelle IT-drift samt cloudbaseret drift.
Aftalen er et dynamisk indkøbssystem og sortimentet ikke derfor er fastlagt på forhånd. Det er op til dig, der køber ind via aftalen at opgøre dit behov for it-drift of offentliggøre det i systemet inden for rammerne af aftalen.
Indkøbet kan foretages indenfor kategorierne:
- Clouddrift
- Datacenterdrift
- Co-location
- Netværksdrift
- Applikationsdrift
- Slutbrugerservices
- Sikkerhedsservices
SKI 02.70 - AV Løsninger
Kort om aftalen
På aftalen kan du købe AV-udstyr og tilhørende ydelser.
Nedenstående 16 hovedproduktgrupper af AV-udstyr kan anskaffes (køb, leje eller leasing) som selvstændige produkter på systemet:
- Projektorer
- Skærme (LED, LCD og digitale pyloner)
- Interaktive display
- Lydudstyr (f.eks. højtalere, mikrofoner og teleslynger)
- Udstyr til streaming og online videomøder (f.eks. codecs og kameraer)
- Lærreder
- Kameraer
- Beslag og standere
- Styresystemer (f.eks. controllere, betjeningspaneler og styreenheder)
- Trådløst præsentationsudstyr
- Installationsmateriel (f.eks. kabler, rack og kanal)
- Signalbehandlingsenheder (f.eks. switches, scalere, mixere, DSP, transmittere, splitter, mv.)
- Service-, installation- og bortskaffelsesydelser af AV-løsninger samt kurser og rådgivning vedr. AV-løsninger
- Digital møderumsskiltning
- Informationssystemer
- Lysudstyr (f.eks. videolys, rig og kraner)
TOP 1% af leverandører til det offentlige 4 år i træk