Gør jeres gæster glade med visuelle interaktioner
Fremtiden er interaktiv, og det er ikke kun på sociale medier og privat, at vi alle forventer en mere visuel kontakt. Også i rejsebranchen forventer vores kunder, at kundeservice og anden hjælp bliver lettere, mere intuitiv og ikke mindst mere visuel.
Med Janssons visuelle agent kan du forvandle dine kundesamtaler til problemfrie visuelle og digitale interaktioner, som går langt ud over det traditionelle tele- og videoopkald. Agenter kan se, hvad kunderne ser, godkende betingelser, udfylde og underskrive formularer, browse sammen, fejlfinde med live video og meget mere.
Dine rejsende bliver gladere, og dine agenter får det nemmere … alt sammen til en god pris, der ikke kræver andre systemer.
Hjælp og løs udfordringer før, under og efter rejsen og opholdet hurtigere via visuel assistance
Når du eller dine medarbejdere sidder og hjælper kunder over telefonen, kan der ofte opstå misforståelser eller udfordringer, fordi agenten ikke kan se, hvad kunden forsøger at forklare og omvendt. Det kunne fx opstå i situationer som
- Forklaring og hjælp af og til rejsedokumenter, vouchers, bookinger og reservationer
- Hjælp og assistance til rejsende, der er på deres destination og får udfordringer med fx hotelværelse, billetter og bookinger
Det kan være utroligt svært at sidde i enden af en telefonsamtale og skulle forklare, præcis hvilken hvor kunden skal se hen i et dokument, eller hvordan slår unikke filtre til en søgning af den perfekte rejse. Det kan være endnu sværere for en kunde at forklare et problem med fx et hotelværelse eller lignende, hvis de ikke kan vise agenten det live.
Her kommer visuel assistance til sin ret og hjælper kunden lige så meget som agenten.
Sådan hjælper den visuelle agent jer i rejsebranchen
Jansson Visuel Agent har mange funktioner, men dem, vi gerne vil fremhæve som de vigtigste for rejsebranchen, hjælper alle sammen dig, medarbejdere og hele forretningen med at øge kundetilfredshed, øge kundeloyalitet, optimere driften og minimere opkaldsvarighed.
Vi holder løbende webinarer om Visuel Agent, og det er selvfølgelig ganske uforpligtende at melde sig til. Der er altid rift om pladserne, så tilmeld dig allerede nu.
Fremhævede funktioner
Forøg KPI'erne
Bookinger
Øg bookinger med engagerende visuelle og personlige anbefalinger.
FCR
Løs kundeforespørgsler hurtigere med visuel support, der øger FCR-raterne.
AHT
Reducer opkaldsvarigheder med effektiv visuel kommunikation og vejledning.
NPS
Glæd kunderne og forstærk loyaliteten med en problemfri supportoplevelse.
Mersalg
Promovér opgraderinger, oplevelser eller pakker effektivt ved hjælp af visuelle elementer.
Reducerede fejl
Minimér fejl i bookinger og få færre afbestillinger eller ombookninger.
FAQ
- Kræver Visuel Agent et bestemt kontaktcenter?
Nej, løsningen virker med alle kontaktcentre, telefoni-, chat- og mailløsninger. - Hvor lang tid binder du dig for?
Der er ingen binding - så heller ingen risiko, hvis du mod forventning ikke skulle blive glad for den visuelle agent. - Hvor lang tid tager det at implementere?
Du kan være oppe at køre inden for 14 dage. - Hvad koster det at komme i gang?
Vi har intet opstartsgebyr, så det er bare at komme i gang. - Kan du prøve det af?
Ja, du kan sagtens prøve Visuel Agent. - Er løsningen sikker og GDPR-compliant?
Ja, løsningen er sikret og compliant. Løsningen er certificeret af: ISO27001, PCI DSS, SOC Type II, HIPAA, Cloud Security Alliance (CSA).
Sikkerhed og compliants
Sikkerhed fremfor alt
Hos Jansson er vores vision at gøre handel og kommunikation bedre for alle. Det betyder også at sikre, at vores sikkerheds- og overholdelsesproces altid er opdateret og gældende. På den måde kan du fokusere på at have bedre (og visuelle) samtaler uden bekymringer.
ISO:27001
Løsningen er ISO 27001 certificeret, der dækker alle relevante aspekter af driften.
PCI DSS
Vi samarbejder med en lang række PCI-kompatible betalingspartnere for at forenkle betalingsprocessen og give en problemfri, sikker og forbedret kundebetalingsoplevelse. Vi sikrer, at alle anvendte eksterne betalingsgateways overholder PCI DSS-kravene.
SOC 2 overholdelse for sikkerhed, fortrolighed, integritet, tilgængelighed og persondata
SOC 2 type II er et detaljeret niveau af kontrolbaseret sikkerhed, der dækker alle fem Trust Service-kriterier for sikkerhed, tilgængelighed, behandlingsintegritet, fortrolighed og persondata. Det inkluderer også en grundig beskrivelse af processer og de kontroller, der er på plads for at beskytte jeres data.
HIPAA
Løsningen er tilpasset og opfylder Health Insurance Portability and Accountability Act af 1996 (HIPAA) standarder.
CSA
Løsningen er opført som en Trusted Cloud-udbyder af Cloud Security Alliance CSA STAR Security Trust Assurance and Risk Registry.
Vil du se, hvordan Visuel Agent fungerer?
Vi ville ønske, vi havde en visuel agent, så vi kunne vise dig, hvad vi taler om … Og det har vi heldigvis også, og vi viser dig gerne det hele på et af vores webinarer. Tilmeld dig via knappen her eller skriv direkte til Claes Frederiksen for et møde.
Mail til cfr@jansson.dk