3CX - Unified Communications og kontaktcenter icon-telefoni

Bedre og mere effektiv kundeservice med kontaktcenter

Med én samlet løsning får I komplet Unified Communications løsning med tale, chat og video samt fuldt moderne kontaktcenter.
Al sammen betjenes via moderne mobil app og PC webklienter.

Tag fat i os:

70 10 12 60

 

Book demo:

Lad kunderne opleve jeres professionalisme

En moderne kontaktcenterløsning

Moderne kontaktcentre er meget mere end en supportløsning. Aldrig har konkurrencen været større og med det, er service vigtigere end nogensinde før, da det er det sidste konkurrenceparameter.

Integrer forretningsapplikationer som CRM, for at klæde medarbejderen bedst muligt på til at yde en exceptionel kundeservice.

Vi kan levere alle relevante kundedata og kraftfulde interaktionsmuligheder til internt- og ekstern kundeservice.

Integrationer til Mobil-, Microsoft Teams samt 3. parts telefoniløsning.

Alle brugere er agenter - via webbaseret PC app og mobil app til iOS/Andriod

3CX skiller sig ud fra mængden ved ikke at tælle brugere og agenter og andet, men kun licenseres på antal samtidige kanaler.

 

webclient_apps.png

Hele virksomhedens telefoni og kontaktcenter på mobilen

Med 3CX mobil app til iOS og Android, kan brugere nu også være med i kontaktcenteret og ringegrupper mens de er på farten.

Mobilklienten giver brugerne mulighed for at gøre alle ting på farten, herunder:

  • Modtage og foretage kald
  • Deltage i kontaktcenter køer (alle kanaler)
  • Se kollegaer

at logge ind eller ud af kontaktcentret samt angive tilgængelighed.

Følg med i hvordan det går i kontaktcenteret

Med Samwin grafana, får I mulighed for at følge performance i kontaktcenteret. Realtids overblikket sættes op til:

  • Agent (se hvordan agenten selv performer)
  • Teamleder (se hvordan en gruppe agenter performer)
  • Wallboard (smid realtidsdata op på storskærm)

Jansson opsætter standard wallboards. 

samwinreports.png

Historisk rapportering

Samwin Analysis Services giver jer mulighed for at lave rapporter på performance i kontaktcenteret, herunder:

  • Agent statistik
  • Agent gruppe statistik
  • Kø statistik
  • Kø gruppe statistik
  • Kapacitets statistik
  • SIP trunk statistik
  • Vugge-til-grav statistik
  • Og meget mere

Rapporterne kan genereres manuelt, eller sættes op til automatisk at sendes til forud defineret e-mails.

Alt data lagres i SQL database og kan behandles via:

  • Samwin Analysis Services
  • SQL Reporting Services
  • Eksporteres til jeres datawarehouse
  • Microsoft Power BI
arrow Power BI rapport

Leverancemodeller der passer en hver

Samwin kontaktcenter kan leveres i:

  • Eget datacenter
  • Microsoft Azure
  • Jansson Cloud

Funktionalitet er ens, uanset hvor løsningen skal driftes fra!

JanssonCloud logo.png

Erfaring med kontaktcenterløsninger

  • forbrugerrådet.png
  • thansen.png
  • cancer.png
  • Arbejdstilsynet.png
  • UCL.png
  • Logo_MFVM_FVST.png
  • skanderborg.png
  • sdc.png
  • allerød.png
  • danskespil-logo.png
  • Cepheo logo.png
  • sønderborg.png

Regn med os hele vejen

Vi er ikke tilfredse, før du har en løsning, der fungerer perfekt hver dag. Derfor tager vi hånd om hele processen fra systemdesign og installation til overvågning og service. Og derfor er vores support altid klar til at hjælpe, hvis du har spørgsmål eller problemer. Kort sagt kan du altid regne med os, også efter det sidste stik er sat i. 

  • God kundeservice
  • Mobilitet
  • Høj effektivitet
  • Driftsikkerhed
  • Trafik besparelser
  • Video, chat og telekonferencer
  • Fleksibilitet med mange udvidelsesmuligheder

 

ms-teams.jpg

Vi samarbejder med de bedste leverandører på markedet

  • samwin-logo.png
  • Totalview Partner - Jansson Kommunikation