Jansson Kommunikation

3CX - UC og kontaktcenter

Spørg os om alt vedrørende 3CX - UC og kontaktcenter

Bedre og mere effektiv kundeservice med kontaktcenter

Med én samlet løsning får I komplet Unified Communications løsning med tale, chat og video samt fuldt moderne kontaktcenter.
Al sammen betjenes via moderne mobil app og PC webklienter.

Lad kunderne opleve jeres professionalisme

En moderne kontaktcenterløsning

Moderne kontaktcentre er meget mere end en supportløsning. Aldrig har konkurrencen været større og med det, er service vigtigere end nogensinde før, da det er det sidste konkurrenceparameter.

Integrer forretningsapplikationer som CRM, for at klæde medarbejderen bedst muligt på til at yde en exceptionel kundeservice.

Vi kan levere alle relevante kundedata og kraftfulde interaktionsmuligheder til internt- og ekstern kundeservice.

Integrationer til Mobil-, Microsoft Teams samt 3. parts telefoniløsning.

Integrér til jeres øvrige forretningsapplikationer

Alle brugere er agenter - via webbaseret PC app og mobil app til iOS/Andriod

3CX skiller sig ud fra mængden ved ikke at tælle brugere og agenter og andet, men kun licenseres på antal samtidige kanaler.

Lad kunder kontakte jer på deres foretrukne medie, herunder Facebook Messenger, Whatsapp og webchat fra jeres hjemmeside

Hele virksomhedens telefoni og kontaktcenter på mobilen

Med 3CX mobil app til iOS og Android, kan brugere nu også være med i kontaktcenteret og ringegrupper mens de er på farten.

Mobilklienten giver brugerne mulighed for at gøre alle ting på farten, herunder:

at logge ind eller ud af kontaktcentret samt angive tilgængelighed.

Følg med i hvordan det går i kontaktcenteret

Med Samwin grafana, får I mulighed for at følge performance i kontaktcenteret. Realtids overblikket sættes op til:

Jansson opsætter standard wallboards.

Historisk rapportering

Samwin Analysis Services giver jer mulighed for at lave rapporter på performance i kontaktcenteret, herunder:

Rapporterne kan genereres manuelt, eller sættes op til automatisk at sendes til forud defineret e-mails.

Alt data lagres i SQL database og kan behandles via:

Leverancemodeller der passer enhver

Samwin kontaktcenter kan leveres i:

Funktionalitet er ens, uanset hvor løsningen skal driftes fra!

Erfaring med kontaktcenterløsninger

Regn med os hele vejen

Vi er ikke tilfredse, før du har en løsning, der fungerer perfekt hver dag. Derfor tager vi hånd om hele processen fra systemdesign og installation til overvågning og service. Og derfor er vores support altid klar til at hjælpe, hvis du har spørgsmål eller problemer. Kort sagt kan du altid regne med os, også efter det sidste stik er sat i. 

Vi samarbejder med de bedste leverandører på markedet

Tag fat i os hvis vi skal hjælpe dig

Book demo:

Bliv ringet op

Udfyld formularen herunder, og bliv ringet op af en af vores kompetente medarbejdere fra Jansson Kommunikation.