Kræftens Bekæmpelse

Nye kommunikationsvaner

Med talrige henvendelser hver eneste dag, er kommunikationen med patienter og pårørende livsnerven i Kræftens Bekæmpelse's eksistens. Det er derfor altafgørende at kommunikationskanalerne er tilgængelige, effektive og ikke mindst nutidige.

Ét kontaktcenter

Kræftens Bekæmpelse har i dag i mere end 1400 brugere, der kommunikerer både internt og eksternt, på tværs af geografi, kanaler og netværk. Med ét kontaktcenter samles og håndteres alle henvendelser igennem samme applikation, hvor service og effektivitet koncentreres om ét touchpoint.

Kom med bagom Kræftens Bekæmpelse, og hør IT chef, Morten Rye Christensen, fortælle om deres kontaktcenter, og hvordan de bl.a. har integreret chat på deres hjemmeside. 

Morten Rye, IT chef

Som IT chef hos Kræftens Bekæmpelse, har Morten Rye Christensen ansvaret for, at opretholde og udvikle virksomhedens IT- og kommunikationssystemer. 

“Vi har i mere end fem år samarbejdet med Jansson Kommunikation, som supporterer hele vores kommunikationsløsning, der består af Skype for Business med Samwin Kontaktcenter." 

"Rapportering og statistik er let tilgængelig når alle vores henvendelser kommer ind i samme løsning, og det hjælper os i planlægningen, at vi kan se hvornår og hvordan vi skal bemande”

“Vi har tilbudt rådgivning pr. telefon i 25 år, men vi oplever at yngre pårørende og patienter finder det mere naturligt at chatte, end at gribe knoglen” fortæller Morten

Faktaboks

Jansson Kommunikation har leveret Kræftens Bekæmpelse's kommunikationsløsning, og igennem flere år drevet og supporteret:

  • Skype for Business til mere end 1400 brugere
  • Samwin multimedie kontaktcenter
  • Jansson Live Chat på www.cancer.dk
  • Garanteret service level igennem driftaftale
  • PC Omstilling
  • Mobilintegration
AR-712139197.jpg&MaxW=620&MaxH=413&Q=100&IsoModifiedDate=20161213143917.jpeg